ابزار رمزگذاری و رمزگشاییکد ها و تبدیل آنها به کد های Base64
کد های Base64 نوع کدهایی هستند که بیشتر در آدرس های استفاده می شود. این ابزار در اصل مثل ابزار آپلود تصاویر در رایانه خودتان می باشد. اگر در این تصاویر به آدرسی که به شما داده می شود دقت کنید کد هایی که در آن وجود دارد با کدی که در این ابزار به شما داده می شود شباهت هایی دارد.

این ابزار تقریبا شبیه این ابزار می باشد: Base 64 Encoder / Decoder

شما با استفاده از این ابزار می توانید آدرس ها و یا فایل هایی بسازید که با گذاشتن آن ها در صفحات html مانند این است که شما یک فایل جاوا اسکریپت یا سی اس اس را در صفحه خود قرار داده اید.

شاید به نظر بی مورد و بی کاربرد باشد ولی در بعضی مواقع برای کدنویسان حرفه ای چنین ابزاری واقعا مورد نیاز و کاربردی است و با استفاده از آن می توان کمی حرفه ای تر خود را نشان داد و یا با استفاده از آن کد ها را رمزگذاری کرد و کد ها را به صورتی اینکد کرد تا کسی نتواند کپی کند.

البته ممکن است این ابزار در بعضی مواقع که کد شما کمی پیچیده باشد و کدی که به شما می دهد غلط باشد. در این صورت بهترین راه این است که از لینک بالا استفاده کنید. زیرا آن ابزار با استفاده از php طراحی شده است و احتمال خطا در آن تقریبا صفر است.

توجه داشته باشید که این ابزار توسط منبع نا مشخصی طراحی شده است و در سایت ها منتشر شده است ولی من در این ابزار را تغییر دادم که شما با راحتی بیشتر بتوانید از آن استفاده کنید و فایل های جاوا اسکریپت ، سی اس اس و یا آدرس های آن را سریع تر دریافت کنید.

برای اطلاعات بیشتر به این آدرس بروید: Base64


منبع : http://moisrex.rozblog.com]]>

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 29 دی 1391برچسب:, | 11:47 | نویسنده : s.hp |

  • دانلودستان
  • قالب وبلاگ